Mitäs mieltä olette tästä kuvasta?

Kuvassa ei ole koiraa, mutta siinä on omistaja. Toinen kuvassa oleva on Iisakki joskus viime talvena, vielä pienenä. Iisakilla ei ole suu auki, mutta omistajalla on. Hevosella on häntä, mutta omistajalla ei. Pari yhteistäkin piirrettä löytyy. Molemmat ovat mielestäni yhtä reippaita. Mutta ehdottomasti tärkeintä on hyvä etusenliike. Katsokaa mitkä ojennukset!
p.s. minulla ei ole tietoa, kuka kuvassa esiintyvä omistaja on..

Kommentit